Nie brałeś udziału? Nic straconego! Obejrzyj relację z webinaru.
Analiza przetargów publicznych ogłoszonych w latach 2014-2021 pokazuje, że przeszło 70% systemów IT, zamówionych przez polskie uczelnie w ostatnich siedmiu latach, zostało sfinansowanych z pieniędzy unijnych. Środki UE stały się zatem sprawdzonym i szeroko wykorzystywanym sposobem finansowania informatyzacji szkół wyższych w Polsce.
Ogłoszony w kwietniu, przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju, konkurs „Uczelnia dostępna III”, będzie jedną z ostatnich okazji do tego, aby zaaplikować o środki unijne na zakup systemów IT dla uczelni w obecnej perspektywie finansowej. Podczas webinarium, realizowanego wspólnie przez firmę PCG Academia i firmę doradczą MJC, omówimy kryteria oceny wniosków oraz lekcje płynące z poprzednich dwóch edycji konkursu „Uczelnia dostępna”.
Konkurs „Uczelnia dostępna III” będzie otwarty dla wszystkich uczelni publicznych i prywatnych, które nie uzyskały dofinansowania w poprzednich edycjach. Konkurs umożliwia realizację projektów likwidujących bariery w dostępie do studiów oraz zapewniających dostępność dla studentów z niepełnosprawnościami. Maksymalna wartość możliwego dofinansowania to 4 mln zł. Nabór będzie prowadzony w okresie od 20 maja do 5 lipca 2021 r.
Gwałtowny rozwój nowoczesnych technologii oraz postępujące procesy globalizacyjne powodują, że uczelnie na całym świecie próbują na nowo zdefiniować swoją rolę oraz wartość jaką generują dla studentów i lokalnych społeczności. Jaki będzie Uniwersytet Przyszłości? Naszym zdaniem – skoncentrowany na Studentach i ich potrzebach, świetnie skomunikowany ze swoim otoczeniem i zaangażowany w działania na rzecz zrównoważonego rozwoju.
Wśród uczelni, z którymi współpracuje PCG Academia, już teraz, jest wiele szkół, które wykorzystują nowoczesne technologie do budowania swojej przewagi konkurencyjnej. Dlatego, wspólnie z naszymi partnerami, zdecydowaliśmy się zainicjować cykl webinariów zatytułowany „Uniwersytet Przyszłości”, gdzie pokażemy najbardziej inspirujące projekty IT realizowane przez wiodące polskie uczelnie.
W ramach „Uniwersytetu Przyszłości” zrealizujemy pięć spotkań, zgodnie z następującym harmonogramem:
Udział w webinariach jest bezpłatny. Serdecznie zapraszamy wszystkich przedstawicieli szkół wyższych do rejestracji i uczestnictwa w naszych wydarzeniach.
Łukasz Nowak – Moderator
Wiceprezes Zarządu PCG Academia. Posiada blisko 15 lat doświadczenia w dostarczaniu usług IT dla sektora publicznego. Z firmą Public Consulting Group związany od 2008 roku. Koordynował i uczestniczył w licznych projektach doradczych, szkoleniowych i informatycznych realizowanych na zlecenie samorządów i instytucji z sektora edukacji w Polsce i w USA.
Michał Janas
Absolwent Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie oraz Wyższej Szkoły Handlu i Prawa im. Łazarskiego w Warszawie Konsultant w zakresie zarządzania, finansów i strategii oraz zarządzania projektami. Od wielu lat właściciel firmy doradczej zajmującej się przygotowanie i zarządzaniem projektami unijnymi. Doświadczenie zawodowe zdobywał jeszcze w okresie przed akcesją Polski do Unii Europejskiej pracując jako ekspert w programie PHARE, a później jako asesor ds. oceny ekonomiczno – finansowej projektów w perspektywie finansowej 2007 – 2013.
Jest autorem kilkudziesięciu projektów inwestycyjnych, doradczych, badawczo–rozwojowych i szkoleniowych dla firm z sektora MŚP, dużych przedsiębiorstw oraz jednostek samorządu terytorialnego. Pracował dla takich klientów jak MTU Aero Engines Polska Sp. z o.o., WSK Rzeszów Sp. z o.o., Ciarko Sp. z o.o. S.K.A., Auchan Polska Sp. z o.o., EAE Elektronik Sp. z o.o., Semicon Sp. z o.o., Tarkett Jasło Sp. z o.o., Eltel Networsk Energetyka S.A., Transsystem S.A, The Batteries sp. z o.o., RBC Bearings Polska Sp. z o.o. Jest licencjonowanym trenerem Zarządzania Projektami IPMA Polska i Certyfikowanym Project Managerem. Na co dzień kieruje projektami na zlecenie klientów wspierając ich zespoły w osiąganiu założonych celów oraz budując ich motywację.
Konkurs „Uczelnia dostępna III” – warunki uczestnictwa, zasady składania wniosków, wsparcie dla uczelni
Aplikacja mobilna jako usługa – szanse, zagrożenia, korzyści
Kompleksowe środowisko kształcenia na odległość – na przykładzie Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie
Elektroniczne egzaminowanie studentów – na przykładzie Akademii WSB w Dąbrowie Górniczej
Elektroniczny obieg dokumentów i automatyzacja procesów biznesowych na uczelni – demonstracja systemu WEBCON
Dyrektor Marketingu
tel. +48 722 110 522
e-mail: agnieszka.piekart@pcgacademia.pl
www.pcgacademia.pl
Specjalista ds. marketingu
tel. +48 669 917 029
e-mail: waldemar.chmura@pcgacademia.pl
www.pcgacademia.pl