Kolejna edycja konferencji „Liderzy Zarządzania Uczelnią LUMEN” odbędzie się w dniach 14 i 15 listopada 2016 r. w Courtyard by Marriott Airport Hotel w Warszawie.

W tym roku Konferencja obejmuje znacznie bardziej rozbudowany program. Przewidujemy 8 sesji plenarnych, w trakcie których wystąpi ponad 30 wybitnych ekspertów z Polski i zagranicy, oraz trzy wydarzenia społecznościowe, a w tym galę wręczenia nagród LUMEN 2016 w zmienionej i odświeżonej formule.

Konferencja będzie miała wyraźnie praktyczny charakter. Dyskutowane zagadnienia będą dotyczyć takich obszarów jak umiędzynarodowienie polskiego szkolnictwa wyższego, w tym wymiana doświadczeń polskich naukowców z pracy w zagranicznych uczelniach, sprawozdawczość i generowane w tym obszarze problemy w kontekście niestabilnego ustawodawstwa, rekrutacja studentów i outreach, systemy informacyjne w polskim szkolnictwie wyższym czy też nowa ustawa prawo o szkolnictwie wyższym.

Ramowy program konferencji przedstawia się następująco:

PONIEDZIAŁEK 14 LISTOPADA 2016
12.00-13.00   Rejestracja, powitalna kawa
13.00-13.15   Otwarcie konferencji
13.15-18.30   Sesje plenarne
18.30-20.30   Networking event

WTOREK 15 LISTOPADA 2016
8.30-9.00   Powitalna kawa
9.00-18.00   Sesje plenarne
18.00-19.30   Networking event, koncert kwartetu smyczkowego
19.15   Welcome drink
19.30-20.00   Gala wręczenia nagród LUMEN 2015

Już teraz serdecznie zapraszamy!