Nie brałeś udziału? Nic straconego! Obejrzyj relację z webinaru.
Unikalna sieć badawcza, tworzona przez instytuty naukowe stanowi wizytówkę nauki na poziomie krajowym i międzynarodowym. Dzięki rozwiniętej interdyscyplinarnej współpracy z badaczkami i badaczami w obrębie praktycznie wszystkich dyscyplin naukowych, instytuty stanowią niezmiernie ważny element polskiej nauki.
Instytuty uczestniczą także w wielu procesom charakterystycznych dla jednostek podległych Ministerstwu Edukacji i Nauki. Jednakże, z uwagi na koncentrację realizowanych działań w obszarze misji naukowej i organizacyjnej, wymagają skrojonych na miarę narzędzi informatycznych uwzględniających specyfikę ich działalności.
PCG Academia serdecznie zaprasza na webinar adresowany do przedstawicieli instytutów naukowych i jednostek badawczych. Podczas dwugodzinnego spotkania zaprezentujemy sprawdzone narzędzia wspierające zadania związane z obsługą procesów wewnętrznych oraz organizacją działalności naukowej i badawczej:
W ramach webinaru przedstawimy również możliwości organizacji projektów w nowej perspektywie finansowej UE na lata 2021-2027. Omówimy tutaj zarówno programy pozwalające na rozbudowę zaplecza IT, jak i programy pozwalające na rozwój zaawansowanych prac B+R.
Prof. Łukasz Sułkowski, Prezes Zarządu, PCG Polska
Magdalena Skórka, Specjalista ds. zamówień publicznych i dotacji, PCG Academia
Piotr Masalski, Dyrektor Linii Biznesowej, PCG Academia
Katarzyna Patyrak, RI Solutions Manager for CEE, Elsevier, Piotr Masalski, Dyrektor Linii Biznesowej, PCG Academia
Piotr Masalski, Dyrektor Linii Biznesowej, PCG Academia
Martyna Skowyra, Konsultant, PCG Academia
Piotr Masalski, Dyrektor Linii Biznesowej, PCG Academia, Martyna Skowyra, Konsultant, PCG Academia
Prof. Łukasz Sułkowski jest profesorem nauk ekonomicznych i profesorem nauk humanistycznych specjalizującym się w tematyce zarządzania w szkolnictwie wyższym.
Prezes Zarządu PCG Polska sp. z o.o. od 2017 roku. PCG Polska jest spółką córką amerykańskiej korporacji Public Consulting Group i nadzoruje 3 podmioty (PCG Academia sp. z o.o., Librus sp. z o.o., PCG Edukacja sp. z o.o.). Członek rad nadzorczych i doradczych m.in. GTL SA, PCG Academia Ltd.
Prorektor ds. Badań Naukowych i Rozwoju Kadr w Akademii WSB w Dąbrowie Górniczej.
Profesor tytularny nauk ekonomicznych i humanistycznych. Kierownik Katedry Zarządzania Instytucjami Szkolnictwa Wyższego Uniwersytetu Jagiellońskiego.
Wiceprzewodniczący i członek Prezydium Polskiej Komisji Akredytacyjnej (2012-2018), z bogatym doświadczeniem w międzynarodowych i polskich akredytacjach uczelni oraz doskonaleniem systemów szkolnictwa (akredytacje ENQA, EQUAR, Departament Stanu USA, CEEMAN).
Specjalista w zakresie zarządzania strategicznego, zarządzania zasobami ludzkimi oraz ITC, w sektorze szkolnictwa wyższego oraz w organizacjach publicznych. Autor lub współautor ponad 300 publikacji, w tym 15 monografii, wydawanych m.in. w wydawnictwach takich jak: Routledge, Springer, Lexington, Palgrave, Emerald, Lang, PWN, PWE. Kierownik, koordynator lub głowny wykonawca w 19 grantach badawczych: Horizon, Beethoven, VI FP, EQUAL, NCN, MNiSW, MNiI oraz KBN.
Od 2014 roku członek Komisji Zarządzania Kulturą i Mediami w Polskiej Akademii Umiejętności (PAU). Przewodniczący konferencji “Family Business. Zarządzanie firmami rodzinnymi” (7 edycji), “Intercultural Management. Zarządzanie międzykulturowe” (11 edycji). Promotor 16 rozpraw doktorskich obronionych na 5 uczelniach. Recenzent w kilkudziesięciu postępowaniach profesorskich, habilitacyjnych oraz doktorskich. Członek komitetów naukowych 9 czasopism międzynarodowych i krajowych oraz 6 rad naukowych konferencji. Laureat 17 nagród rektorskich na Uniwersytecie Jagiellońskim, w SAN, SWSPiZ oraz Clark University i innych odznaczeń (Złoty Krzyż Zasługi).
W 2004 roku utworzył pierwszy w Polsce program master double degree z amerykańskim Clark University, którego był dyrektorem programowym do 2022 roku. Łukasz Sułkowski pracuje również jako visiting profesor, prowadził wykłady i badania w kilkudziesięciu uniwersytetach na świecie. Uczestniczył w pracach kilku międzynarodowych organizacji naukowych: American Academy of Management, International Family Enterprises Research Association, Reseau Pays du Groupe de Vysegrad (Komitet Sterujący) oraz European Academy of Management. Przedstawiciel polskich organizacji w akredytacjach i stowarzyszeniach międzynarodowych m.in. NCFMEA, ENQA, NEASC, CEEMAN, FEDE.
Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji UMCS w Lublinie, która jednak w życiu zawodowym obrała inny kierunek i w wyniku osobistej transformacji teraz aktywnie uczestniczy w projektach, zmierzających do digitalizacji procesów biznesowych. Swą przygodę z Webcon BPS zaczęła w 2016 roku, dołączając do zespołu projektowego, mającego na celu digitalizację i usprawnienie procesów w firmie z sektora finansowego. Certyfikowany analityk Webcon Academy, ciągle poszerzający swoją wiedzę i umiejętności. Branżę edukacyjną zaczęła rozpoznawać pod skrzydłami PCG Academia, pracując w dynamicznie rozwijającym się zespole, specjalizującym się w dostarczaniu szeroko rozumianych e-usług w ekosystemach uczelnianych.
Piotr Masalski jako absolwent Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu oraz Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie jest wieloletnim współpracownikiem PCG oraz ekspertem w dziedzinie projektowania nowoczesnych systemów informatycznych. Prowadzi aktualnie szereg projektów modernizacji oraz tworzenia od podstaw kluczowych narzędzi związanych z zarządzaniem procesami w szkolnictwie wyższym. Jako właściciel niezależnego software house wraz z wykwalifikowanymi specjalistami od optymalizacji narzędzi informatycznych oraz user experience, w swojej pracy zawsze stara się zrywać z utartymi schematami i proponować innowacyjne na rynku rozwiązania.
Katarzyna Patyrak ukończyła studia na Politechnice Gdańskiej i Politechnice Warszawskiej oraz studia doktoranckie w Instytucie Chemii Fizycznej PAN. Przez 7 lat pracowała w środowisku naukowym. W tym czasie aktywnie reprezentowała doktorantów i młodych naukowców w dyskusji nad kształtem nauki i szkolnictwa wyższego w Polsce, a w szczególności nad nowym systemem ewaluacji badań naukowych. Jako Customer Consultant współpracowała z największymi uczelniami oraz Ministerstwami w 20 krajach Europy Centralnej i Wschodniej, a dziś jako Research Intelligence Solutions Manager wspiera instytucje naukowe w zarządzaniu ich potencjałem badawczym oraz dbaniu o widoczność naukową.
Pasjonuje się systemami ewaluacji badań naukowych oraz szeroko pojętą tematyką jakości danych. Prywatnie miłośniczka wypraw górskich i jazdy na rolkach.
Dyrektor Marketingu
tel. +48 722 110 522
e-mail: agnieszka.piekart@pcgacademia.pl
Specjalista ds. Marketingu
tel. +48 669 917 029
e-mail: waldemar.chmura@pcgacademia.pl