Nie brałeś udziału? Nic straconego! Obejrzyj relację z webinaru.
Pracownicy stanowią najistotniejszy kapitał każdej organizacji, a uczelni w szczególności – to od efektów pracy pracowników naukowych zależą kategorie naukowe i renoma uczelni. Tym ważniejszym jest, by czasu pracowników nie pochłaniały sprawy administracyjne.
Zapraszamy do udziału w webinarze dedykowanym przedstawicielom uczelni, podczas którego zaprezentujemy Portal Pracownika – aplikację stworzoną na platformie WEBCON BPS, która ułatwia obsługę spraw pracowniczych w szkołach wyższych.
Portal Pracownika udostępnia pracownikom informacje na ich temat przetwarzane przez systemy kadrowo-płacowe, finansowe i ERP, a także pozwala na inicjowanie obiegów wniosków. Dzięki temu pracownicy mogą załatwić swoje sprawy administracyjne bez potrzeby osobistego kontaktu z działem kadr.
Przedstawiciele InnFlow, partnera PCG Academia specjalizującego się w cyfryzacji procesów, przedstawią krok po kroku funkcjonalności Portalu Pracownika oraz możliwości jego wykorzystania przez administrację i pracowników uczelni.
Agenda:
WEBCON jest największym polskim producentem platformy klasy low-code do automatyzacji i zarządzania procesami biznesowymi oraz najważniejszym dostawcą systemu do elektronicznego obiegu dokumentów w Polsce (według raportu Computerworld Top 200). Z platformy WEBCON BPS korzysta ponad 850 firm reprezentujących różne branże na 5 kontynentach. Wśród nich są m.in. Polpharma, Mitsubishi Electric, Tauron, LPP, Echo Investment, Intersport, Nowy Styl, Warbud czy Pratt & Whitney Canada. Funkcjonalność, wiarygodność i rozpoznawalność firmy potwierdzili analitycy globalnego rynku IT – WEBCON jako jedyny polski dostawca został uwzględniony w raporcie agencji Forrester Research „Now Tech: Digital Process Automation”, plasując się w międzynarodowym gronie 43 wiodących dostawców technologii do digitalizacji procesów biznesowych.
InnFlow, Partner PCG Academia, od 2019 roku wspiera organizacje z różnych obszarów gospodarczych w tworzeniu ich cyfrowej przyszłości. Firma projektuje i wdraża dedykowane systemy, które usprawniają obieg pracy, zadań i informacji w organizacjach. InnFlow jako autoryzowany Partner WEBCON posiada szerokie doświadczenie w zakresie automatyzacji procesów biznesowych.
Eryk Wdowiak
Dyrektor Regionalny, PCG Academia
Od ponad 20 lat związany z branżą IT, najpierw jako sprzedawca i konsultant systemów ERP, a następnie lider sprzedaży oraz współtwórca firmy – integratora systemów informatycznych. Współpracował z wiodącymi polskimi producentami oprogramowania, w tym z krakowskim producentem platformy lowcode WEBCON BPS. Obecnie w PCG Academia jako dyrektor regionalny wspiera uczelnie wyższe w automatyzacji i cyfryzacji procesów. Realizuje się również jako dydaktyk prowadząc zajęcia z zakresu sprzedaży i marketingu dla studentów na Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania. Absolwent socjologii oraz zarządzania zasobami ludzkimi, ukończył kurs trenera biznesu.
Paweł Przychodzeń
Prezes Zarządu, InnFlow
Od ponad 15 lat architekt ERP/BPM związany z obszarem projektowania, wdrażania i rozwoju produktów takich jak Microsoft Dynamics AX oraz WEBCON BPS.
Swoje doświadczenia wykorzystuję jako CEO w InnFlow – firmie, która pomaga klientom osiągać cele biznesowe, dzięki cyfrowej transformacji.
Brał brać udział w projektach wdrożeniowych dla różnych sektorów biznesowych np. Zakupy, Sprzedaż, Logistyka, Transport, CRM, Workflow czy WMS.
W ramach wdrozeń współpracował z firmami takimi jak: Perła – Browary Lubelskie, Poczta Polska, ERGOM, Fraikin Polska, Mastermedia, SENETIC, Medisept czy Biuro Ekspertyz Sądowych.
Lubi pracę zespołową oraz łączenie doświadczenia z nowym i świeżym spojrzeniem.
Uważa, że najważniejszym elementem projektu jest człowiek, dlatego przykłada dużą uwagę do komunikacji i budowania relacji.
Sławomir Chrzanowski
Wiceprezes Zarządu, InnFlow
Wiceprezes zarządu i CPO w InnFlow sp. z o.o,, gdzie od 2020 roku zajmuje się projektowaniem, tworzeniem i wdrażaniem systemów do elektronicznego obiegu dokumentów klasy BPM dla organizacji prywatnych i publicznych. Doświadczenie obejmuje projekty m. in. dla Uniwersytet Adama Mickiewicza w Poznaniu, Biuro Ekspertyz Sądowych, Fleet Master sp. z o.o., FreeEco sp. z o.o.. W InnFlow zarządza projektami wdrożeniowymi platformy WEBCON BPS, wspiera zespół konsultantów, analizuje trendy rynkowe i tworzy strategie produktowe.
Eksperckie doświadczenie z obszaru Kadrowo-Płacowego. Ponad 10 letni okres realizacji wdrożeń modułu Kadr i Płac w rozwiązaniu MS Dynamics dla uczelni wyższych i instytucji publicznych takich jak: Politechnika Śląska, Politechnika Poznańska, Uniwersytet Adama Mickiewicza w Poznaniu, Instytut Techniki Budowlanej w Warszawie.
Dyrektor Marketingu
tel. +48 669 917 029
e-mail: waldemar.chmura@pcgacademia.pl