//
Nie brałeś udziału? Nic straconego! Obejrzyj relację z webinaru.
WEBCON LAB DAY to comiesięczne spotkania online, odbywające się w wybrany piątek miesiąca, poświęcone konkretnej tematyce związanej z systemem WEBCON. Formuła przewiduje wykłady eksperckie, panele dyskusyjne, warsztaty praktyczne („hands-on”), sesje pytań i odpowiedzi oraz case studies. Celem jest wymiana doświadczeń, praktyczne rozwiązania problemów i stały rozwój kompetencji użytkowników, administratorów, liderów projektów w środowisku WEBCON.
Wprowadzenie do systemu Krajowy System e-Faktur (KSeF) w kontekście WEBCON oraz omówienie możliwości integracji WEBCON z innymi systemami finansowo-księgowymi i ERP. Jak zautomatyzować proces księgowania, fakturowania i monitorowania faktur przy pomocy WEBCON, jakie są wymagania prawne, techniczne i funkcjonalne.
Agenda:
Korzyści dla uczestników:
Eryk Wdowiak
Manager Linii Biznesowej WEBCON
Od ponad 20 lat związany z branżą IT, najpierw jako sprzedawca i konsultant systemów ERP, a następnie lider sprzedaży oraz współtwórca firmy – integratora systemów informatycznych. Współpracował z wiodącymi polskimi producentami oprogramowania, w tym z krakowskim producentem platformy lowcode WEBCON BPS. Obecnie w PCG Academia jako Manager Linii Biznesowej WEBCON wspiera uczelnie wyższe w automatyzacji i cyfryzacji procesów. Realizuje się również jako dydaktyk prowadząc zajęcia z zakresu sprzedaży i marketingu dla studentów na Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania. Absolwent socjologii oraz zarządzania zasobami ludzkimi, ukończył kurs trenera biznesu.
Brajan Miśkowicz
Specjalista ds. wdrożeń
Absolwent Politechniki Rzeszowskiej im. Ignacego Łukasiewicza na kierunku Informatyka. Od prawie trzech lat związany z branżą IT w sektorze szkolnictwa wyższego. Na co dzień działa jako ekspert do spraw cyfryzacji procesów oraz obiegów dokumentów. Specjalizuje się w dostarczaniu rozwiązań dostosowanych do współczesnych wymagań organizacji zarówno publicznych, jak i prywatnych. Zajmuje się doskonaleniem rozwiązań w obrębie wielu obszarów, m.in.: studenckich, pracowniczych, administracyjnych, czy finansowych. Wewnątrz projektów odpowiada za analizę biznesową oraz integracje systemów uczelnianych z systemami wewnętrznymi oraz zewnętrznymi.
Dyrektor Marketingu
tel. +48 669 917 029
e-mail: waldemar.chmura@pcgacademia.pl