//
Nie brałeś udziału? Nic straconego! Obejrzyj relację z webinaru.
Ostatnie 6 miesięcy do ewaluacji – to dużo czy mało? Jest to wystarczająco dużo czasu jeśli korzysta się z profesjonalnego wsparcia od PCG Academia. Czym jest to wsparcie będą Państwo mieli okazje przekonać się podczas bezpłatnego webinaru w trakcie którego wyjaśnimy jak przygotować się do ewaluacji w czasie jaki nam do niej pozostał. Pokażemy konkretne, sprawdzone sposoby, jak uporządkować dane, poprawić ich jakość w kontekście ewaluacyjnym i podnieść swój wynik punktowy w I czy II kryterium nawet o 30% przy wykorzystaniu systemu Sciencecloud– naszego flagowego rozwiązania technologicznego. które w zaledwie 14 dni można wdrożyć w każdej uczelni.
Webinar poprowadzą nasi eksperci, którzy na co dzień wspierają naszych klientów, posiadający absolutnie unikalne doświadczenie w obszarze ewaluacji i sprawozdawczości do systemów MNiSW:
Pokażemy Państwu, jak bezpiecznie przejść przez ewaluację z PCG Academia, a także konkretne, sprawdzone sposoby, jak przejąć kontrolę nad procesem ewaluacji i maksymalnie wykorzystać dostępny potencjał instytucji.

Webinar będzie okazją do poznania podejścia PCG, wyrażającym się poprzez:

Cały model działania PCG Academia obejmuje wdrożenie systemu, bieżącą współpracę z uczelnią oraz eksperckie wsparcie analityczne. Nasi konsultanci na co dzień współpracują z uczelniami różnego profilu, od uniwersytetów klasycznych (Uniwersytet Warszawski, Uniwersytet Jagielloński), przez uczelnie medyczne i techniczne, skończywszy na uczelniach artystycznych. Zaufały nam największe i najlepsze polskie uczelnie, a także te mniejsze i regionalne – co dowodzi uniwersalności i skuteczności naszych usług.
Ewaluacja jakości działalności naukowej to jeden z najważniejszych procesów wpływających na funkcjonowanie uczelni i instytucji badawczych w Polsce. Jej wynik przekłada się bezpośrednio na uprawnienia do prowadzenia studiów, nadawania stopni naukowych, udział w programach strategicznych (takich jak IDUB, RID), kształtowanie reprezentacji w gremiach centralnych, a przede wszystkim – na wysokość finansowania ze środków publicznych, które w niektórych przypadkach stanowi nawet 40% całkowitej subwencji.
To właśnie dlatego przygotowanie do ewaluacji nie może być pozostawione przypadkowi – nawet intensywna praca naukowa, duża liczba publikacji czy projektów badawczych nie gwarantują sukcesu, jeśli nie zostaną właściwie zintegrowane, przeanalizowane i optymalnie zaprezentowane w procesie oceny. O ułamkach punktów decydujących o kategorii przekonaliśmy się już w poprzednim cyklu ewaluacyjnym – teraz jest czas, by wyciągnąć wnioski i działać strategicznie.
Łukasz Wawer
Dyrektor ds. Rozwoju i Innowacji w PCG Academia
Doświadczony manager IT oraz ekspert w zakresie administracji publicznej i cyfrowych innowacji w edukacji. Przez ponad dekadę związany był z Ministerstwem Nauki i Szkolnictwa Wyższego (2012–2024), gdzie jako urzędnik korpusu służby cywilnej uczestniczył w kluczowych projektach transformacji cyfrowej szkolnictwa wyższego w Polsce. Jest absolwentem kierunku e-administracja na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego, a jego doświadczenie łączy wiedzę z zakresu nowych technologii, zarządzania projektami oraz funkcjonowania instytucji publicznych. Od 2024 roku pełni funkcję Dyrektora ds. Rozwoju i Innowacji w PCG Academia, gdzie odpowiada za wdrażanie nowoczesnych rozwiązań IT, rozwój produktów ed-tech oraz współpracę z sektorem publicznym i uczelniami wyższymi.
Małgorzata Paszkowska
Key Account Manager / Project Manager w PCG Academia
Specjalizuje się w zarzadzaniu projektami i analityce biznesowej, aktualnie pełni rolę opiekuna klienta i kierownika projektów z lini Science w PCG Academia. Wieloletnia współpracowniczka Ośrodka Przetwarzania Informacji – Państwowego Instytutu Badawczego. Nadzorowała implementację takich projektów jak System Ewaluacji Dorobku Naukowego (SEDN) czy Polska Bibliografia Naukowa (PBN). W ramach swojej pracy zawodowej realizowała projekty związane z wytwarzaniem oprogramowania w formule end-to-end – od koncepcji do wdrożenia produkcyjnego aż po wsparcie użytkownika po wdrożeniu. Posiada liczne certyfikaty z zakresu analizy biznesowej oraz tradycyjnego i zwinnego zarządzania projektami. Ukończyła interdyscyplinarne studia na kierunku europeistyka na Uniwersytecie Warszawskim.
Dyrektor Marketingu
tel. +48 669 917 029
e-mail: waldemar.chmura@pcgacademia.pl