Nie brałeś udziału? Nic straconego! Obejrzyj relację z webinaru.
System DSpace, najszerzej wykorzystywane na świecie rozwiązanie dedykowane do gromadzenia i udostępniania treści naukowych, dydaktycznych i kulturowych może stanowić realne wsparcie studentów w procesach dydaktycznych i retencyjnych.
Repozytorium dydaktyczne w prosty sposób udostępnia wszelkie materiały edukacyjne, niezbędne do uczestnictwa w atrakcyjnej i uporządkowanej formie dynamicznych kolekcji. Materiały naukowe takie jak prezentacje, zasoby graficzne, audio, wideo przypisane na konkretnych zajęć, ścieżek kształcenia czy skatalogowanego obszaru kompetencyjnego znacząco usprawniają proces nauki poprzez łatwy model dostępu do informacji.
DSpace to również narzędzie służące promocji osiągnięć studentów, budowania ich relacji i związku z uczelnią, zachęcając do dalszej edukacji. System Portfolio studenta oparty o DSpace umożliwia łatwe tworzenie i uzupełnianie profili studenckich, automatycznie zasilanymi danymi z uczelnianych systemów dziedzinowych. Wizytówki te mogą stanowić portfel poświadczeń cyfrowych dla studenta, dokumentując tym samym przebieg jego edukacji, ułatwiając jednocześnie wejście na rynek pracy.
Funkcje te doskonale odpowiadają na problemy związane z potrzebą kształcenia hybrydowego lub zdalnego, odciążenia administracyjnego studenta, a także problemu związanego z poczuciem braku przynależności do środowiska uczelni.
Webinar poprowadzi Łukasz Wawer, Dyrektor ds. Rozwoju i innowacji PCG Academia, wcześniej wieloletni pracownik ministerstwa nauki i szkolnictwa wyższego oraz Jolanta Buda, Key Account Manager PCG Academia.
Łukasz Wawer
Dyrektor ds. Rozwoju i Innowacji, PCG Academia
Jolanta Buda
Key Account Manager, PCG Academia
Zjawisko drop-outu i przygotowanie do FERS 1.05
Platformy do nauki zdalnej (Blackboard, Panopto)
Platforma low-code (WEBCON)
System dziekanatowy, rekrutacyjny, aplikacja mobilna
Repozytorium dydaktyczne i Portfolio studenta (DSpace)
Dyrektor Marketingu
tel. +48 669 917 029
e-mail: waldemar.chmura@pcgacademia.pl