Nie brałeś udziału? Nic straconego! Obejrzyj relację z webinaru.
Obserwowany na całym świecie, systematyczny spadek liczby osób zainteresowanych podejmowaniem tradycyjnych form kształcenia wyższego, skutkuje problemami finansowymi i organizacyjnymi dla uczelni, znacząco podnosząc przy tym koszty pozyskania wartościowych kandydatów na studia. Uczelnie chcące utrzymać dominującą pozycję na rynku edukacyjnym muszą szukać alternatywnych sposobów na dotarcie ze swoją ofertą do kandydatów z Polski i ze świata.
LinkedIn to portal skupiający ponad 657 milionów profesjonalistów z 200 krajów i regionów całego świata – od pracowników szczebla operacyjnego po prezesów i właścicieli międzynarodowych firm i korporacji. Szacuje się, że w 2019 roku amerykańskie uczelnie korzystające z LinkedIn wygenerowały za jego pomocą ponad 1,8 miliona tzw. leadów rekrutacyjnych i doprowadziły do skutecznego zrekrutowania 120 tys. kandydatów na studia licencjackie i magisterskie.
PCG Academia we współpracy z „Topowym Głosem Polskiego LinkedIn” wg. magazynu Re:post – Marcinem Banaszkiewiczem, zapraszają Państwa do udziału w bezpłatnym szkoleniu online, skierowanym do wszystkich osób, odpowiedzialnych za promocję, marketing i skuteczną rekrutację kandydatów na studia w Państwa uczelniach.
W ramach szkolenia, na konkretnych przykładach polskich uczelni, opowiemy o tym w jaki sposób LinkedIn pozwala zapewnić stały dopływ wartościowych kandydatów na wysokomarżowe programy edukacyjne tj. studia podyplomowe, studia MBA czy studia obcojęzyczne dla kandydatów z Polski i z zagranicy. Podamy przykłady działąń, które od uczelni wymagają jedynie skoordynowanego wysiłku organizacyjnego i odrobinę dobrej woli. Opowiemy też, czego wymaga zbudowanie skutecznej strategii marki uczelni na LinkedIn.
Gościem specjalnym wydarzenia będzie Ola Pucicka, Head of Poland, Adriatic and Key CEE accounts, która w imieniu LinkedIn opowie o strategii współpracy firmy z polskimi szkołami wyższymi. W imieniu Organizatora, spotkanie poprowadzi Łukasz Nowak, Wiceprezes Zarządu, odpowiedzialny za rozwój i partnerstwa strategiczne w PCG Academia.
Wiceprezes Zarządu PCG Academia. Posiada blisko 15 lat doświadczenia w dostarczaniu usług IT dla sektora publicznego. Z firmą Public Consulting Group związany od 2008 roku. Koordynował i uczestniczył w licznych projektach doradczych, szkoleniowych i informatycznych realizowanych na zlecenie samorządów i instytucji z sektora edukacji w Polsce i w USA.
Head of Poland, Adriatic and Key CEE accounts at LinkedIn
Jest autorem jedynego w Polsce szkolenia Strategia Marki Personalnej. Tworzy i wdraża programy Social Selling i Employee Advocacy w największych i najmniejszych firmach na świecie. Jest twórcą Społeczności H2H , wykładowcą akademickim z zakresu Social Mediów i właścicielem firmy my logo.
Na co dzień wspiera osoby, które do ekspozycji swojej reputacji w przestrzeni publicznej, chcą wykorzystać portal LinkedIn. Uczy tego jak szybko i skutecznie zrealizować swoje cele zawodowe, dzięki komunikacji „jeden do wielu”.
Dyrektor Marketingu
tel. +48 722 110 522
e-mail: agnieszka.piekart@pcgacademia.pl
Specjalista ds. Marketingu
tel. +48 669 917 029
e-mail: waldemar.chmura@pcgacademia.pl