Od blisko 30 lat związany z rynkiem komunikacji marketingowej w Polsce.

Wykładowca komunikacji marketingowej Uniwersytetów Warszawskiego i Wrocławskiego oraz SGH.

Wieloletni członek rady nadzorczej i zarządu IAA — Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy w Polsce. W IAA od 2004 do 2010 współtworzył i nadzorował produkcję i realizację kampanii „Pij mleko! Będziesz wielki”.

3 kadencje arbiter KER-u – Komisji Etyki Reklamy.

W latach 2006 — 2011 był prezesem zarządu Aart Design — polskiego oddziału francuskiej agencji specjalizującej się w tworzeniu opraw telewizyjnych, systemów identyfikacji wizualnej i broadcast designu.

Wielokrotny członek rozmaitych jury m.in. Wings PR, Webstar Festiwal czy Akademii Impactora — nagród przemysłu reklamowego. Członek i przewodniczący (2009) jury Złotych Orłów. Pasjonat sportu członek jury — akademii marketingu sportowego DEMES oraz Kapituły Marek SUPERBRANDS.