Systemy klasy low-code, takie jak oferowana przez PCG platforma WEBCON BPS, przeciwdziałają zjawisku drop out, oferując użytkownikom narzędzia, które znacząco ułatwiają proces tworzenia aplikacji i automatyzacji procesów dydaktycznych. Za pośrednictwem tych aplikacji, studenci mogą w szybki i efektywny sposób realizować sprawy administracyjne z uczelnią (składać wnioski, uzyskiwać decyzje lub zaświadczenia).
Wdrażane za pomocą WEBCON BPS obiegi dydaktyczne są następnie gromadzone i zarządzane w ramach tzw. e-Teczki Studenta, co znacząco ułatwia pracownikom uczelni efektywne i zgodne z obowiązującymi przepisami prawa, elektroniczne zarządzanie dokumentacją studenta. To z kolei, przekłada się na szybszą obsługę studentów i wyższy poziom ich satysfakcji.
Dzięki realizacji procesów dydaktycznych w sposób elektroniczny, uczelnia zbiera w ramach platformy low-code dane i statystyki dotyczące interakcji administracją uczelni a studentami. Dane te, skonfrontowane z informacjami na temat płatności, obecności lub ocen uzyskiwanych przez studenta, mogą stanowić ważny element analiz mających na celu przeciwdziałaniu drop outowi.
Podczas webinarium przedstawimy platformę WEBCON BPS, kładąc szczególny nacisk na funkcjonalności mający pozytywny wpływ na utrzymanie się studentów w remach podjętych kierunków studiów. Webinarium poprowadzą wspólnie: Eryk Wdowiak (Dyrektor Regionalny, PCG Academia), Emil Leńczuk (Dyrektor Zespołu WEBCON, PCG Academia) oraz Kamil Bielecki (Analityk Biznesowy WEBCON, PCG Academia).
Eryk Wdowiak
Dyrektor Regionalny, PCG Academia
Emil Leńczuk
Dyrektor Zespołu WEBCON, PCG Academia
Kamil Bielecki
Analityk Biznesowy WEBCON, PCG Academia
Zjawisko drop-outu i przygotowanie do FERS 1.05
Platformy do nauki zdalnej (Blackboard, Panopto)
Platforma low-code (WEBCON)
System dziekanatowy, rekrutacyjny, aplikacja mobilna
Repozytorium dydaktyczne i Portfolio studenta (DSpace)
Dyrektor Marketingu
tel. +48 669 917 029
e-mail: waldemar.chmura@pcgacademia.pl