Nie brałeś udziału? Nic straconego! Obejrzyj relację z webinaru.
W dobie pandemii platformy e-learningowe takie jak Moodle czy Blackboard stały się podstawowymi narzędziami prowadzenia dydaktyki. Wykładowcy i studenci przyzwyczaili się do ich codziennego wykorzystania, stąd wiele uczelni deklaruje pozostanie przy tych narzędziach także w popandemicznej przyszłości.
Podczas webinaru porozmawiamy o tym jak uczelnie mogą pójść o krok dalej w zakresie zapewnienia jakości kształcenia i maksymalizacji korzyści z wykorzystania platform poprzez analizę danych. Opowiemy o wdrożeniach na zagranicznych uczelniach narzędzia Intelliboard umożliwiającego wielopłaszczyznową analizę danych z platformy Moodle. Podyskutujemy o tym, jakiego rodzaju dane warto analizować i jak wykorzystać pozyskane informacje do zwiększania jakości dydaktyki, wsparcia studentów czy bardziej efektywnej organizacji kształcenia. Zapytamy też o to, po jakie raporty sięgają poszczególni użytkownicy platformy: wykładowcy, studenci, administratorzy platformy i kadra zarządzająca.
Webinar zakończymy krótką demonstracją narzędzia Intelliboard.
Gwałtowny rozwój nowoczesnych technologii oraz postępujące procesy globalizacyjne powodują, że uczelnie na całym świecie próbują na nowo zdefiniować swoją rolę oraz wartość jaką generują dla studentów i lokalnych społeczności. Jaki będzie Uniwersytet Przyszłości? Naszym zdaniem – skoncentrowany na Studentach i ich potrzebach, świetnie skomunikowany ze swoim otoczeniem i zaangażowany w działania na rzecz zrównoważonego rozwoju.
Wśród uczelni, z którymi współpracuje PCG Academia, już teraz, jest wiele szkół, które wykorzystują nowoczesne technologie do budowania swojej przewagi konkurencyjnej. Dlatego, wspólnie z naszymi partnerami, zdecydowaliśmy się zainicjować cykl webinariów zatytułowany „Uniwersytet Przyszłości”, gdzie pokażemy najbardziej inspirujące projekty IT realizowane przez wiodące polskie i zagraniczne uczelnie.
W ramach drugiego cyklu „Uniwersytetu Przyszłości” zrealizujemy siedem spotkań, zgodnie z następującym harmonogramem:
Udział w webinariach jest bezpłatny. Serdecznie zapraszamy wszystkich przedstawicieli szkół wyższych do rejestracji i uczestnictwa w naszych wydarzeniach.
Magda Sochacka
Od 10 lat związana z branżami doradztwa biznesowego i technologii w edukacji. W PCG Academia zarządza wprowadzaniem rozwiązań zagranicznych partnerów, w tym platform e-learningowych i służących do elektronicznego egzaminowania, do polskiego sektora szkolnictwa wyższego. Doświadczenie zawodowe zdobywała na projektach w Polsce i Stanach Zjednoczonych. Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie oraz programu CEMS Master in International Management.
Tonya Riney
IntelliBoard
Mariana Robson
IntelliBoard
Szanse i wyzwania, w przededniu ewaluacji działalności naukowej – case studies: uczelni publicznej, uczelni niepublicznej i instytutu naukowego
Elektroniczny obieg dokumentów – dlaczego warto inwestować i rozwijać wewnętrzne kompetencje na Uczelniach
Premiera najnowszej wersji DSpace 7 – jak skutecznie wdrożyć lub zaktualizować repozytorium naukowe na uczelni?
Zwiększanie zasięgu i efektywności kształcenia zdalnego poprzez innowacje — rozmowa z przedstawicielami Uniwersytetu Jagiellońskiego, Blackboard i AWS
Wdrożenie polityki dostępności w oparciu o rozwiązanie Blackboard Ally – case study Uniwersytetu Northumbria oraz Uniwersytetu Nottingham Trent
Podnoszenie jakości kształcenia poprzez analizę danych z platformy e-learningowej – case study wykorzystania rozwiązania Intelliboard na uczelniach zagranicznych
Dyrektor Marketingu
tel. +48 722 110 522
e-mail: agnieszka.piekart@pcgacademia.pl
www.pcgacademia.pl
Specjalista ds. marketingu
tel. +48 669 917 029
e-mail: waldemar.chmura@pcgacademia.pl
www.pcgacademia.pl