Formularz rejestracji na Konferencję LUMEN 2025

XI Konferencję LUMEN 2025 odbędzie się w formie stacjonarnej – w Auditorium Maximum Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie. Zachęcamy Państwa do rejestracji na nasze wydarzenie poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego udziału w Konferencji.

 

Najczęściej zadawane pytania podczas rejestracji:

 

Kiedy odbędzie się Konferencja?

  • – Konferencja odbędzie się w dniach 25-26 listopada 2025 r. w Krakowie

Jak będzie wyglądała Konferencja?

  • – Konferencja będzie podzielona na panele dyskusyjne, oddzielone przerwami. Każdy z paneli dyskusyjnych potrwa od 50 do 60 minut. Podczas panelu uczestnicy Konferencji będą mieli możliwość zadawania pytań prelegentom.

Jaka jest cena?

  • – Udział w Konferencji jest bezpłatny dla przedstawicieli uczelni.

Jak dołączyć do Konferencji?

  • – Należy zapisać się przez system rejestracji podając swój adres e-mail, na który zostanie przesłane potwierdzenie uczestnictwa.

Czy będzie możliwość dostępu do materiałów po zakończeniu konferencji?

  • – Materiały z Konferencji będą dostępne na stronie internetowej Konferencji.

Czy pomiędzy panelami będzie przerwa?

  • – Podczas Konferencji są przewidziane przerwy kawowe oraz lunchowe.

Czy można zarezerwować sobie nocleg w hotelu na czas Konferencji?

  • – Tak, każdy z uczestników Konferencji może zarezerwować sobie na własny koszt nocleg w Krakowie.

Czy warto wziąć udział w Konferencji?

  • – Zdecydowanie tak. I jeszcze warto zaprosić na nią znajomych!
Pobierz program konferencji

    Imię *

    Nazwisko *

    Tytuł i stopień

    Stanowisko *

    Nazwa instytucji *

    Adres Email *

    Numer Telefonu *

    Rejestracja udziału w konferencji LUMEN 2025*

    Zaświadczenie będzie wydawane na stoisku rejestracji po zakończeniu wydarzenia.

    Sprawdź regulamin konferencji "Liderzy Zarządzania Uczelnią LUMEN 2025"

    Pola oznaczone znakiem * są wymagane