IX konferencję LUMEN planujemy w formie hybrydowej – stacjonarnie w Warszawie oraz online. Zachęcamy Państwa do rejestracji na nasze wydarzenie poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego i udziału w konferencji. Więcej szczegółów podamy wkrótce, ale już dzisiaj zachęcamy do rezerwacji terminów w swoich kalendarzach.
Najczęściej zadawane pytania podczas rejestracji
Kiedy odbędzie się konferencja?
- – Konferencja odbędzie się w dniach 20-21 listopada 2023 r.
Jak będzie wyglądała konferencja?
- – Konferencja będzie podzielona na panele dyskusyjne, oddzielone 10-minutowymi przerwami. Każdy z paneli dyskusyjnych potrwa 60 minut. Podczas panelu uczestnicy konferencji będą mieli możliwość zadawania pytań prelegentom.
Jaka jest cena?
- – Udział w konferencji jest bezpłatny.
Jak dołączyć do konferencji?
- – Należy zapisać się przez system rejestracji, podać swój adres e-mail, na podany adres e-mail zostanie przesłane potwierdzenie uczestnictwa.
Czy będzie możliwość dostępu do materiałów po zakończeniu konferencji?
- – Materiały z konferencji będą dostępne na stronie internetowej konferencji.
Czy pomiędzy panelami będzie przerwa?
- – Pomiędzy każdym z paneli nastąpi 10-minutowa przerwa, a oprócz tego przewidujemy jedną przerwę 40-minutową, lunchową.
Czy warto wziąć udział w konferencji?
- – Zdecydowanie tak. I jeszcze warto zaprosić na nią znajomych!