W nadchodzących latach instytucje sektora publicznego w Polsce będą przechodzić dynamiczne zmiany związane z koniecznością odejścia od papieru w komunikacji z obywatelem. Wymóg posiadania systemu klasy EZD, potrzeba wdrożenia tzw. e-doręczeń oraz rosnąca presja ze strony pokolenia „digital-native” powodują, że uczelnie i samorządy będą musiały znacząco podnieść poziom cyfryzacji i dostępności swoich usług.
WEBCON BPS to polska platforma do elektronicznego zarządzania dokumentacją rodem z Krakowa, która od lat wiedzie prym w rankingach na najlepsze rozwiązanie klasy EZD (Computerworld Top 200). WEBCON sprawdza się zarówno w małych jak i dużych instytucjach sektora publicznego, gdzie umożliwia całościowe odejście od papieru w komunikacji z interesariuszami zewnętrznymi, automatyzację i przyspieszenie procesów, a nawet wytwarzanie autonomicznych aplikacji biznesowych uzupełniających funkcjonalność systemów dziedzinowych (ERP, kadry, płace, etc.).
W dobie zbliżających się konkursów o dofinansowanie usług cyfrowych w uczelniach i samorządach, WEBCON oraz PCG Academia (Partner Premium i dystrybutor), zapraszają Państwa na kameralne spotkanie, którego celem będzie prezentacja platformy WEBCON BPS, omówienie case study wdrożeń w reprezentatywnych jednostkach sektora publicznego oraz dyskusja na temat dotacji na wdrożenie usług IT dostępnych w 2024 roku.
Spotkanie odbędzie się 11-go kwietnia, w godzinach 16:00 – 18:00 w Hotelu Rzeszów. Po spotkaniu zapraszamy Państwa na kolację i networking w gronie wiodących podkarpackich uczelni i samorządów.
Program spotkania:
16:00 – 16:15 – Wprowadzenie do spotkania, powitanie i przedstawienie gości
16:15 – 17:00 – PCG Academia i WEBCON – strategiczne partnerstwo dla sektora publicznego w Polsce
17:00 – 17:45 – Wdrożenie WEBCON BPS w dużej, zbiurokratyzowanej organizacji – dobre praktyki, korzyści i zagrożenia
17:45 – 18:00 – Dofinansowanie cyfryzacji e-usług w uczelniach i jednostkach samorządu terytorialnego
18:00 – Uroczysta kolacja, podkarpacki mikser networkingowy
Udział w spotkaniu jest bezpłatny, ale liczba miejsc jest ograniczona. Zapraszamy maksymalnie 2 osoby z pojedynczej instytucji. O skutecznej rejestracji na wydarzenie poinformujemy Państwa w osobnej wiadomości e-mail.
Aby dokonać rejestracji na wydarzenie prosimy o wypełnienie poniższego formularza rejestracyjnego: