Zapraszamy na drugą edycję seminarium nt. finansowania innowacyjnych rozwiązań wspierających dydaktykę i proces kształcenia: 21-25 maja 2018, Wrocław, Warszawa, Gdynia, Kraków.

 

Odpowiadając na potrzeby uczelni i dostępność środków unijnych w ramach tegorocznych iteracji programów POWER 3.5 i POPC 2.1. zapraszamy na bezpłatne seminarium realizowane w terminach:

21.05.2018 Wrocław - Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

22.05.2018 Warszawa - Fundacja Rektorów Polskich

24.05.2018 Gdynia - Akademia Marynarki Wojennej

25.05.2018 Kraków - Uniwersytet Jagielloński

 

Celem wydarzenia jest prezentacja innowacyjnych narzędzi wspierających dydaktykę i zarządzanie procesem kształcenia oraz wskazanie możliwości finansowania nowoczesnych rozwiązań dydaktycznych na uczelniach z puli funduszy dostępnych w programach unijnych POWER 3.5 i POPC 2.1. Wartość dofinansowania dla pojedynczej uczelni może wynieść od 400 tys PLN do 30 mln PLN w zależności od wielkości uczelni (liczby studentów). Udział w seminarium będzie doskonałą okazją do zaplanowania przedsięwzięć uczelni oraz stworzenia koncepcji wniosku o finansowanie działań w ramach programu POWER 3.5 i POPC 2.1.  

KORZYŚCI Z UCZESTNICTWA: 

  • Praktyczne rozwiązania i pozyskanie finansowania z Programów POWER 3.5 i POPC 2.1
  • Prezentacja innowacyjnych i sprawdzonych narzędzi dydaktycznych na uczelni
  • Rozwiązania dla efektywnego zarządzania procesem kształcenia
  • Studia w smartphone: innowacyjna aplikacja dla studenta i dydaktyka
  • Działania podnoszące kompetencje pracowników uczelni

 

PROGRAM SEMINARIUM

10:00 - 10:05

Powitanie

10:05 - 10:30

Finansowanie projektów innowacyjnych usprawniających pracę uczelni (POWER 3.5 i POPC 2.1)

Edyta Niemyjska – Czech,  AVISTA, Ekspert ds. finansowania

10:30 - 11:30

Innowacyjne narzędzia wspierające kształcenie z wykorzystaniem e-learningu

Beata Galas, Blackboard Inc., Head of Business Eastern Europe
Magda Sochacka, PCG Academia, Dyrektor ds. Współpracy z Partnerami Biznesowymi

11:30 - 11:45

Przerwa kawowa

11:45 - 12:15

mStudia: webowy i mobilny interfejs uczelni

Bartosz Borejko, PCG Academia, Dyrektor Regionalny

12:15 - 12:45

e-Usługi: elektroniczny obieg dokumentacji studenta

Grzegorz Żytka, PCG Academia, Dyrektor Regionalny

12:45 - 13:30

Podsumowanie i konsultacje

13:30 - 14:30

LUNCH
 

Prezentacja dodatkowa: Jak wspierać wykładowców prowadzących zajęcia w Internecie?

Przemysław Stencel, Edukacja-Online.pl

 

PARTNERZY I PATRONI

baner patroni2

 

ikona regulamin AI2020

Pobierz Regulamin Seminarium

Akademia Innowacji dla Uczelni

ikona program AI2020

Pobierz Program

 

 

W przypadku pytań zapraszamy do kontaktu z Biurem projektu Akademia Innowacji dla Uczelni:

tel. (22) 53 53 712

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.