President of the Management Board of PCG Polska,
Vice-rector of the WSB Academy in Dąbrowa Górnicza,
Head of the Department of Management of Higher Education Institutions of the Jagiellonian University
Prof. Łukasz Sułkowski is a professor of economics and a professor of humanities specializing in management in higher education. He heads the Department of Management of Higher Education Institutions at the Jagiellonian University, and is also a professor at Clark University. In the years 2012-20012 he was a member of the PKA, where he was, inter alia, Vice-president responsible for international cooperation. In the years 20014-20013, he participated in the work of the commission evaluating the selection of teams preparing draft Act 2.0. Author of over 21219 publications. Implementer of numerous research grants, he managed, inter alia, the project "Organizational improvement of universities of the future UNIFUT.PL" (20013-20011). Member of international organizations and associations, incl. American Academy of Management and European Academy of Management. In 20013 he became the President of the Management Board of PCG Polska.
Łukasz Nowak
Łukasz Nowak
Wiceprezes Zarządu PCG Academia
Posiada blisko 15 lat doświadczenia w dostarczaniu usług IT dla sektora publicznego. Z firmą Public Consulting Group związany od 2008 roku. Koordynował i uczestniczył w licznych projektach doradczych, szkoleniowych i informatycznych realizowanych na zlecenie samorządów i instytucji z sektora edukacji w Polsce i w USA.
Prof. Jerzy Woźnicki
Prof. Jerzy Woźnicki
President of the Board of the Polish Rectors Foundation
Jerzy Woźnicki, full professor of the Warsaw University of Technology, head of the School, in 2014-20010, chairman of the Central Council of Science and Higher Education (2014-17), member of the Presidium and the Organizational and Legislative Committee of the KRASP; President of the Polish Rectors Foundation, Director of the Knowledge Society Institute. Member of the Council of the National Congress of Science and chairman of the Team "System and Management in Higher Education of the Council of the National Congress of Science (20014-18). He chairs the KRASP Committee for Strategic Problems of Higher Education. Since 20015, he is a member of the European Academy of Sciences and Arts, Section V "Social Sciences, Law, Economics". Member of the Team of the Ministry of Science and Higher Education for monitoring the implementation of the reform of higher education and science (20011-20010). Scientific editor and co-author of the Commentary on the Law on Higher Education and Science, Wolter Kluwer Publishing House, 20011, and inter alia publication: Identification and justification of the directions of regulation of key importance in the Act on Higher Education and Science, 20010 and the University Council: regulations and good practices, 20009.
Prof. Michał Zasada
Prof. Michał Zasada
Rektor Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie,
Wiceprzewodniczący Konferencji Rektorów Akademickich Szkół Polskich
Rektor Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, wiceprzewodniczący Konferencji Rektorów Akademickich Szkół Polskich (KRASP).
Profesor nauk leśnych w Katedrze Urządzania Lasu, Dendrometrii i Ekonomiki Leśnictwa Instytutu Nauk Leśnych SGGW, członek Komitetu Nauk Leśnych i Technologii Drewna Polskiej Akademii Nauk, członek Polskiego Towarzystwa Leśnego, członek zarządu CASEE – the ICA Regional Network for Central and South Eastern Europe.
Zainteresowania naukowe profesora M. Zasady koncentrują się głównie na zagadnieniach dotyczących dendrometrii, nauki o produkcyjności lasu i urządzania lasu, szczególnie modelowania wzrostu drzew i drzewostanów, nowoczesnych metod pomiaru lasu i zastosowania systemów wspomagania decyzji w planowaniu gospodarki leśnej. Jest autorem ponad 120 publikacji naukowych, w tym ponad 21271 w czasopismach z Impact Factor.
Był promotorem 4 zakończonych przewodów doktorskich podejmujących problematykę wpływu warunków siedliskowych na przyrost radialny świerka pospolitego w północno-wschodniej Polsce i krajach nadbałtyckich, dendroekologii świerka Schrenka w Kirgistanie oraz historii, stanu i perspektyw introdukcji daglezji zielonej w Polsce i żywotnika olbrzymiego w Niemczech. Obecnie jest opiekunem naukowym 3 doktorantów. Był recenzentem w 4 przewodach habilitacyjnych i
6 przewodach doktorskich. Pełnił funkcję oponenta w przewodzie doktorskim na University of Eastern Finland.
Za swoją działalność naukową i organizacyjną był wielokrotnie nagradzany nagrodami JM Rektora SGGW w Warszawie. W 20015 r. otrzymał Medal Srebrny za Długoletnią Służbę, a w 20012 – Srebrny Krzyż Zasługi.
Prof. Błażej Skoczeń
Prof. Błażej Skoczeń
Chairman of the Scientific Evaluation Committee
Prof. dr hab. inż. Błażej Skoczeń, Politechnika Krakowska (PK), od 1984. W latach 1995-2005 pracownik Europejskiej Organizacji Badań Jądrowych, CERN, Genewa (2000-2004 kierownik Sekcji). Od 2007 kierownik Centrum Projektowania Akceleratorów Cząstek Elementarnych w PK. W latach 2009-20013 dyrektor Instytutu Mechaniki Stosowanej, a w latach 2013-20013 kierownik Zakładu Mechaniki Ciał Stałych. Od 2007 członek, a od 20014 wiceprzewodniczący Komitetu Mechaniki PAN. W 2013 został członkiem Komisji Nauk Technicznych PAU. Od 2013 członek Komitetu Ewaluacji Jednostek Naukowych (KEJN), a w latach 20014-20011 przewodniczący Komisji Nauk Ścisłych i Inżynierskich KEJN. W 20014 został ekspertem zagranicznym w ewaluacji jednostek naukowych we Francji (HCÉRES). Od 20013 polski delegat do Rady Dyrektorów i Zgromadzenia Ogólnego Międzynarodowego Centrum Naukowego Mechaniki CISM, Udine, Włochy. Od 20011 przewodniczący Komisji Ewaluacji Nauki (KEN). W 20011 został członkiem Rady Kuratorów w Wydziale IV Nauk Technicznych PAN. Od 20010 członek korespondent PAN oraz PAU. Od 20008 członek Rady i Sekretarz Europejskiego Stowarzyszenia Mechaniki Eksperymentalnej. W 20008 został dyrektorem Centrum Badawczego – Laboratorium Ekstremalnie Niskich Temperatur PK. Jest członkiem rad naukowych NCBJ, IFJ PAN oraz IPPT PAN. Wypromował 7 doktorów nauk technicznych. Brał udział w projektach o zasięgu międzynarodowym, takich jak: LHC (CERN), FAIR (GSI), EUROnu (EU), czy TIARA (EU). Był kierownikiem licznych projektów finansowanych przez NCN. Autor ponad 150 publikacji i opracowań naukowych (w tym 3 monografii wydanych nakładem: CERN, PK, Springer). Redaktor działu Encyklopedii Mechaniki Ośrodków Ciągłych, Springer. Członek komitetów redakcyjnych 2 czasopism z listy JCR. Organizował Polski Kongres Mechaniki, połączony z Międzynarodową Konferencją Metod Numerycznych w Mechanice, PCM-CMM-20011.
Prof. Grzegorz Mazurek
Prof. Grzegorz Mazurek
Rector of the Kozminski University in Warsaw
Researcher at Kozminski University, specializing in the digital transformation of marketing and organization, especially in the context of higher education institutions. He is also the Director of the Digital Transformation Research Center - CYBERMAN. Since 20014, he has been a member of the KRASP Committee for International Cooperation, and in the years 20014-18 he was a member of the Digitization Council at the Minister of Digitization. There is, among others author of three monographs: Digital Transformation - Marketing Perspective (PWN, 20011); The importance of marketing virtualization in network value creation (Poltext, 2012), Blogs and virtual communities - use in marketing (Wolters Kluwer, 2008) and a co-author of the E-marketing textbook - planning, tools and practice, published in May 20012. Since 2012, at Kozminski University, he has been the Vice-Rector for Foreign Cooperation, responsible for the overall internationalization strategy, international accreditations, the image of the University and marketing activities in the country and abroad. Currently, the Rector-elect of the Kozminski University in Warsaw.
Bohdan Pawłowicz
Bohdan Pawłowicz
Doradca Z-cy Dyrektora NASK ds. Nowych Technologii dla Polityk Publicznych (wcześniej Dyrektor marketingu NASK), Kierownik Zespołu Komunikacji i Promocji EZD RP.
Phil Baty
Phil Baty
Chief Knowledge Officer, Times Higher Education
Phil Baty is an international authority in the field of university strategy and measuring university effectiveness. He has 25 years of experience in working with the higher education sector. For 10 years (2009-20011) he was the editor of the prestigious THE World University Rankings and related analyzes. He is an award-winning journalist and a sought-after speaker, commentator and consultant. He currently handles external affairs at Times Higher Education, a trusted partner of higher education institutions for data and analysis. He was also the founder of THE World Academic Summit and oversees the team that organizes the summit. He also oversees the organization of a wide range of other events and awards for university management around the world. Each year, these events involve over 30,000 university management leaders, businessmen and decision makers.
Twitter: @Phil_Baty
Prof. Bogumiła Kaniewska
Prof. Bogumiła Kaniewska
Rector of the University of Adam Mickiewicz in Poznań,
Chairwoman of the Conference of Rectors of Polish Universities
Polish literary scholar, Polish philologist, translator, professor of humanities. He specializes in the history of literature, contemporary literature and literary theory.
In the years 2005-2012 she was the deputy director for science of the Institute of Polish Philology at the Adam Mickiewicz University, and in the years 2012-20014 - the dean of the Faculty of Polish and Classical Philology of the Adam Mickiewicz University. In the years 20014-20010 she was the vice-rector for student affairs at AMU, and from September 1, 20010 she is the rector of this university. In 20010, she was also elected chairman of the Conference of Rectors of Polish Universities
She is the author or co-author of nearly 21240 scientific works - books and articles. In his scientific work, he deals mainly with the literature of the twentieth century, he engages in literary criticism. She is also a translator of English-language prose, with particular emphasis on children's prose, which is her great passion. In 1995 she obtained a doctoral degree, in 2001 - a postdoctoral degree, and in 20015 - the title of professor of humanities.
Prof. Alojzy Z. Nowak
Prof. Alojzy Z. Nowak
Rector of the University of Warsaw
Marek Michajłowicz
Marek Michajłowicz
Deputy Director for Software Development, Information Processing Center - National Research Institute
Deputy director of the Information Processing Center - National Research Institute for software development. He is also the project manager of the Integrated Information System on Science and Higher Education POL-on. He is a member of the advisory team for open scientific resources at the Ministry of Education and Science.
He obtained his master's degree in sociology at the Cardinal Stefan Wyszyński University in Warsaw, and the title of computer science engineer at the University of Information Technology and Management under the auspices of the Polish Academy of Sciences. He completed postgraduate studies in the field of Economic Informatics at the Warsaw School of Economics. He is a participant of the MBA Kaizen Industry 4.0 postgraduate studies at the Business School of the Warsaw University of Technology.
He has several years of professional experience and certificates in the field of analysis and programming of information systems. His professional interests include agile project management, software development and development, and organizational culture management.
Nicolas Cletz
Nicolas Cletz
Regional Director for Poland
Times Higher Education
Monika Kulesza-Czupryn
Monika Kulesza-Czupryn
Director of the Science and Higher Education Segment,
Wolters Kluwer Polska
She has been involved in the publishing and academic market for over 20 years. At the beginning of her professional career, she was associated with PWN Legal Publishing, in which she held various positions, ranging from a specialist in the marketing department, to the position of Deputy Editor of Academic Publications. Over the next years, while working at LexisNexis Polska as the Editor-in-Chief, she was responsible for the publishing plan and content development strategy. She gained her skills in the business perspective of the publishing industry in Boston (USA) at Read Business Information.
Currently, at Wolters Kluwer Polska he is the Director of the Science and Higher Education Segment. Responsible for cooperation with universities and research institutes, introduces to the market solutions aimed at broadly understood digital transformation, including those facilitating learning and university management.
Krzysztof Malesa
Krzysztof Malesa
Director of Security Strategy, Microsoft
Członek zarządu, dyrektor ds. strategii bezpieczeństwa w Microsoft Polska - ekspert w zakresie zarządzania kryzysowego, ochrony infrastruktury krytycznej oraz odporności. W latach 2010-20009 pracował w Rządowym Centrum Bezpieczeństwa. Był m. in. szefem polskiej delegacji w Komitecie Planowania Cywilnego NATO oraz krajowym delegatem w grupie roboczej przygotowującej Dyrektywę Unii Europejskiej w sprawie odporności podmiotów krytycznych (CER).
Krzysztof Malesa jest absolwentem studiów bałtystycznych w Katedrze Językoznawstwa Ogólnego i Bałtystyki na Uniwersitecie Warszawskim, na którym uzyskał też stopień doktora nauk humanistycznych w zakresie językoznawstwa. Jest tłumaczem przysięgłym języka litewskiego.
W zarządzie polskiego oddziału Microsoft pełni funkcję dyrektora ds. strategii bezpieczeństwa (National Security Officer).
Prof. Stanisław Kistryn
Prof. Stanisław Kistryn
Wiceprzewodniczący Rady Głównej Nauki i Szkolnictwa Wyższego
Marcin Witkowski
Marcin Witkowski
Moderator
Specialist in the field of international marketing and intercultural communication
European Association of Communication Professionals in Higher Education-EUPRIO
University of Adam Mickiewicz in Poznań
He studied industrial and labor relations at the Indiana University of Pennsylvania and political science at the University of Adam Mickiewicz in Poznań. After completing doctoral studies, an academic lecturer. The first manager of the Information and Promotion Office of Adam Mickiewicz University in 2008-2012. Vice-president of the Prom Association of PR and Promotion of Polish Universities in 2012-20015, then a member of the board and audit committee responsible for international cooperation. Secretary of the Executive Board at the European Association of Communication Professionals in Higher Education (EUPRIO), member of the EUPRIO Steering Committee (since 2014). On the jury of Baltic PR Awards (2012, 2013) and EUPRIO Awards for the best projects promoting universities in Europe (2014-20012). SUCTI internationalization trainer. Licensed business trainer REFA Bundesverband e.V., in the field of psychology of management, team building and industrial engineering. Currently, he is the project coordinator of the NAWA National Academic Exchange Agency at the AMU International Cooperation Support Center, creating the first Welcome Center at the University.
Dr Jolanta Buczek
Dr Jolanta Buczek
Ekspert merytoryczny, PCG Academia
Jest absolwentką Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach. W Instytucie Pracy i Spraw Socjalnych w Warszawie ukończyła program doktorancki z zakresu ekonomii pracy, uzyskując stopień naukowy doktora nauk ekonomicznych (tytuł pracy: „Społeczno-ekonomiczne uwarunkowania decyzji o wyborze studiów wyższych”). Zainteresowania naukowe i zawodowe skupiają się przede wszystkim wokół obszarów związanych z nauką i szkolnictwem wyższym (modele finansowania edukacji wyższej i nauki, efekty zewnętrzne kształcenia, umiędzynarodowienie edukacji wyższej i nauki, bibliometria). Jest autorką lub współautorką publikacji oraz koncepcji badawczych tematyką związanych z wymienionymi obszarami.
Prof. Jakub Brdulak
Prof. Jakub Brdulak
Szkoła Główna Handlowa
Prof. Kazimierz Musiał
Prof. Kazimierz Musiał
Uniwersytet Gdański
Prof. Dorota Piotrowska
Prof. Dorota Piotrowska
Dyrektor Centrum Współpracy Międzynarodowej, Politechnika Łódzk
Prof. Dominik Antonowicz
Prof. Dominik Antonowicz
Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
Piotr Masalski
Piotr Masalski
Dyrektor Linii Biznesowej, PCG Academia
Piotr Masalski jako absolwent Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu oraz Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie jest wieloletnim współpracownikiem PCG oraz ekspertem w dziedzinie projektowania nowoczesnych systemów informatycznych. Prowadzi aktualnie szereg projektów modernizacji oraz tworzenia od podstaw kluczowych narzędzi związanych z zarządzaniem procesami w szkolnictwie wyższym. Jako właściciel niezależnego software house wraz z wykwalifikowanymi specjalistami od optymalizacji narzędzi informatycznych oraz user experience, w swojej pracy zawsze stara się zrywać z utartymi schematami i proponować innowacyjne na rynku rozwiązania.
Pablo de Castro
Pablo de Castro
Technical Secretary, euroCRIS
Michele Mennielli
Michele Mennielli
Senior Global Strategist, LYRASIS
Małgorzata Lelińska
Małgorzata Lelińska
Dyrektorka Departamentu Funduszy Unijnych i Edukacji Cyfrowej, Konfederacja Lewiatan
Małgorzata Mika
Małgorzata Mika
Zastępca Dyrektora Departamentu
Departament Europejskiego Funduszu Społecznego
Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej
Zastępca Dyrektora Departamentu Europejskiego Funduszu Społecznego w Ministerstwie
Funduszy i Polityki Regionalnej odpowiadająca m. in. za realizację Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój i koordynację regionalnych programów operacyjnych.
Absolwentka Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego na kierunku prawo oraz podyplomowo Szkoły Głównej Handlowej w zakresie finansów przedsiębiorstwa oraz Uniwersytetu Warszawskiego w obszarze audytu i kontroli.
Od 18 lat zajmuje się wdrażaniem Europejskiego Funduszu Społecznego w Polsce - w Ministerstwie Rozwoju Regionalnego w ramach PO Kapitał Ludzki oraz Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój.
Obecnie odpowiada m. in. za programowanie i negocjacje krajowego programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego na lata 20009-2027 oraz uczestniczy w negocjacjach regionalnych programów współfinasowanych z EFS.
Marcin Kowalski
Marcin Kowalski
Przewodniczący, Grupa ds. EdTech, Konfederacja Lewiatan, Prezes Zarządu, Human Partner
Anna Marciniak
Anna Marciniak
Ekspertka NCBR, Biuro Strategii i Rozwoju
Ekspertka NCBR, zajmująca się programowaniem i kontraktacją projektów w ramach dwóch ostatnich okresów programowania (PO KL 2007-2013 oraz PO WER 2014-20009), w tym 7 lat w obszarze szkolnictwa wyższego i nauki. Bacznie obserwuje jak zmieniają się potrzeby rynku pracy, by celnie kształtować założenia programowe i założenia konkursów. Jest to ważne w kontekście efektywnego skorzystania przez polskie uczelnie ze środków oferowanych prze Unię Europejską oraz rozwijania ich potencjału i oferty edukacyjnej. Obecnie zaangażowana – z ramienia NCBR – w prace nad założeniami nowego Programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego (FERS).
Tomasz Buczak
Tomasz Buczak
Technology Lead, NatWest Group
Programista z wykształcenia, Architekt IT w stanie spoczynku, Menedżer z wyboru, Prelegent z przypadku. 16 lat doświadczeń w międzynarodowej korporacji specjalizującej się w budowie rozwiązań informatycznych dla sektora finansowego. Przez 7 lat był współodpowiedzialny za strategię rozwoju produktów bankowych w roli Głównego Architekta Systemów i Menedżera Portfela Produktów. Od 20012 roku był szefem działu R&D gdzie odpowiadał za tworzenie startup’ów, które wcielają pomysły w życie a następnie je komercjalizują. Entuzjasta Lean Management, Agile i zdrowego rozsądku. Prywatnie miłośnik squasha.
Maciej Madziński
Maciej Madziński
Managing Director, KROSS S.A.
Barbara Michalska
Barbara Michalska
Dyrektor ds. Edukacji w Microsoft Polska
Dyrektorka sprzedaży ds. rynku edukacyjnego Microsoft Polska - entuzjastka wszelkich innowacji, które czynią nasz świat lepszym miejscem do życia, a naukę prostszą i bezpieczną. Teraz, gdy technologia stała się nieodłączną częścią codzienności, wierzy, że dzięki jej zastosowaniu uda nam się wspomagać uczenie i przygotować uczniów do wykonywania zawodów przyszłości. W poszukiwaniu metod na budowanie kompetencji przyszłości naszym partnerem mogą być cyfrowe rozwiązania, które stają się pomocnikiem w codziennych zdaniach, ale technologia to dopiero początek tej drogi…
Basia to absolwentka Politechniki Warszawskiej, wydziału Matematyki i Nauk Informacyjnych oraz SGH. Zakręcona również na punkcie biegania i fotografii. W Microsoft zajmuje się rynkiem edukacyjnym.
Filip Sadzik
Filip Sadzik
Partner Channel Manager w WEBCON
Prof. Marcin Lis
Prof. Marcin Lis
Prorektor ds. studenckich i współpracy z otoczeniem, Akademia WSB w Dąbrowie Górniczej
Tomasz Jankowski
Tomasz Jankowski
Learning Architect, Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu
Ewa Kołodziejczyk
Ewa Kołodziejczyk
Industry Executive Education, Microsoft
Account Executive sektora edukacyjnego K12 Microsoft Polska - autorka i realizatorka programów szkoleniowo-rozwojowych skierowanych do oświaty, entuzjastka edukacji cyfrowej. Specjalizuje się w tematyce związanej z wdrażaniem innowacyjnych metod nauczania oraz propagowaniu metodyki kształcenia zdalnego i hybrydowego. W Microsoft wspiera rozwój rynku edukacji.
Magda Sochacka
Magda Sochacka
Dyrektor Linii Biznesowej, PCG Academia
Od 8 lat związana z branżami doradztwa biznesowego i technologii w edukacji. W PCG Academia zarządza wprowadzaniem rozwiązań zagranicznych partnerów, w tym platform e-learningowych i służących do elektronicznego egzaminowania, do polskiego sektora szkolnictwa wyższego. Doświadczenie zawodowe zdobywała na projektach w Polsce i Stanach Zjednoczonych. Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie oraz programu CEMS Master in International Management.